ZMIANY

Tak, zmiany na blogu. Niektóre zmiany już nastąpiły ,a niektóre nastąpią po opublikowaniu tego posta . Pierwszą zmianą która najbardziej rzuca się w oczy jest to że blok sporo zmienił się graficznie, i też z tego powodu przez cały weekend nie było zdjęć. Ponieważ przez połowę weekendu właśnie na tym pracowałam i mam nadzieję że Wam się to spodoba, bo ja jestem bardzo zadowolona z efektów mojej pracy. Drugą zmianą jest to że zdjęcia nie będą już pojawiały się codziennie! Od dzisiaj zdjęcia na blogu będą pojawiały się co drugi dzień, czyli we wtorki czwartki i soboty. Dlaczego tak się stało? Ponieważ logiczne jest to że nie jestem w stanie robić zdjęć codziennie  dlatego też nie jestem w stanie ich wrzucać codziennie na bloga ,a jeżeli obiecałam Wam ,że zdjęcia będą pojawiały się codziennie chciałbym się tego trzymać, lecz po prostu nie jestem w stanie. Więc stwierdziłam że trzeba to po prostu zmienić!  Zresztą jestem już w piątej klasie i jednak wymaga to coraz więcej nauki i poświęcania czasu szkole ,a nie tak łatwo to wszystko pogodzić. Mam nadzieję że nie zesmuci Was ten fakt i że przyjmiecie to do wiadomości z uśmiechem na twarzy!

Komentarze

Popularne posty