Pszczółka Maja sobie lata, oooo...

🐝🐝🐝Hejka! Jak wam mija weekend? Mi jak zwykle - na leniucha. 
Ale na szczęście pszczołom nie, bo gdyby nie miały takie podejście do życia jak ja, to ekosystem mógłby "ciut" na tym ucierpieć! Wiecie ,że gdyby nie pszczoły nie mógłbyś jeść tego pomidorka na kanapce. tej pysznej podpiekanej cebulki, tych soczystych truskawek, malin ,a przede wszystkim miodu! Większość kwiatów w naszym kraju jest owadopylna ,czyli żeby wytworzyć nasiona z których wyrosną nowe kwiaty musi zostać odwiedzona przez pszczołę. Jedna pszczoła żyje ok. miesiąca i wytwarza średnio ok. łyżeczki miodu. Zastanów się ile jest takich łyżeczek w jednym słoiku! A więc musimy dbać pszczoły ,albo chociaż im nie zagrażać pomimo tego że potrafią boleśnie użądlić! Ja uchwyciłam jak ciężko pracują i udało mi się cyknąć kilka fajnych fotek:





🐝🐝🐝

Komentarze

  1. Ja nigdy nie mogę dopatrzeć jakiejkolwiek pszczoły w trakcie pracy. Zawsze sobie latają...

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne ujęcia :) Może pościk o rodzeństwie? (Jeśli masz)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ekhm... Gdzie się podziały nowe posty?! Minął już miesiąc! Zgłaszam prośbę o produkcje kolejnych postów.

    Pozdrawiam,
    Wierny Psi Czytelnik Labi🐶

    OdpowiedzUsuń
  4. 40 yrs old VP Sales Arthur Sandland, hailing from Swan Lake enjoys watching movies like Red Lights and Brazilian jiu-jitsu. Took a trip to Kathmandu Valley and drives a Ferrari 375-Plus Spider Competizione. Szczegoly

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty