Kwiatki, kozy i doliny

UWAGA!!! Zanim przeczytasz chciałabym powiedzieć, że 31.sierpnia (w czwartek ) pojawi się bardzo ważny post, więc jeśli masz ochotę serdecznie zapraszam!


Hejka!Pora kończyć moją przerwę, więc witam Cie w kolejnym poście. W tym czasie kiedy nie pisałam, cykałam foty, więc po takim czasie trochę się ich nazbierało!

Zacznijmy od "lasu w szkle", już tłumaczę.Po krutce polega to na tym, że do słoika itp. wsypujemy żwir, ziemie czy piasek, wsadzamy roślinki, kładziemy mech kurę i jakieś kamyczki, podlewamy i włala! Pozostaje nam podziwiać swoje dzieło, jeśli zaciekawił Cie ten temat to tu podaje link do stronki gdzie macie wszystko dokładnie opisane https://madameedith.com/lifestyle/ogrod-sloiku-las-zamkniety-szkle/
No dobra, koniec gadania, oto moje dzieło!





Kolejne zdjęcia pochodzą ze stadniny w Janowie Podlaskim, jest tam jedna z największych w Polsce hodowla naszego konik polskiego. Z resztą sami zobaczcie




a no i jest tam kilka kóz😂 



No i czas na ostatnie zdjęcia, czyli sesje z gór! Byłam w miejscowości niedaleko Zakopanego, ale te zdjęcia są z doliny Chochołowskiej z punktu widokowego.








Komentarze

Popularne posty