I po świętach!

Hejka! Na szczęście JUŻ PO ŚWIĘTACH, dlaczego na szczęście?! Ponieważ (już w jednym poście o tym mówiłam ) bardzo nie lubię tego szału wyprzedaży, kupowania ozdób itp. Co prawda lubię ubierać choinkę, ozdabiać dom, otwierać prezenty i spotykania z bliskimi ,ale ten cały chaos który wokół tego się tworzy jest największym minusem świąt. Również Polska zima no nie oszukujmy się ,teraz już nie jest prawdziwą zimą! Nie wiem jak u was, ale u mnie akurat w wigilię spadł śnieg i bardzo się z tego powodu cieszę bo przynajmniej na święta był śnieg ,a teraz dzień czy dwa było biało i po kilku godzinach jest pryta i błoto! Przepraszam też ,że świąteczne zdjęcie jest tak późno, zrobiłam je wcześniej ,ale tak jakoś wyszło że pokazuje wam je dopiero teraz. Na tym zdjęciu widać moją choinkę ( i gdyby ktoś pytał to tak ,ona specjalnie jest taka nieostra ) ostatnio podobają mi się tego typu zdjęcia. Nie chciałam wam też pokazywać zwykłego zdjęcia choinki ,więc dodałam coś od siebie! Mam nadzieję że to zdjęcie wam się spodoba i że wybaczycie mi malutkie spóźnienie. To narka!

P. S. WAŻNE Zajrzyjcie na post pt. Birthday , czeka tam na was niespodzianka! ( to nie daleko, dwa posty do tyłu )

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty