Piernikowa niespodzianka

Na początku...
UWAGA! Nie chciałabym, żeby ten post był odebrany jako chwalenie się itp. ponieważ nie mam tego na celu.

Hejka! Jak wam mijają przygotowania do świąt?😊 Jak widać na zdjęciu, u mie są postępy! Może wiesz ,a może nie ,moje urodziny są w grudniu ,a dokładniej   23-tego grudnia! (wiem fajna data ,dzień przed wigilią😅), czyli za tydzień  (bo publikuję tego posta w piątek 16.12). Dużym plusem tego jest to że mam kilka prezentów na raz! Propo prezentów, jak wiecie jest to blog fotograficzny ,a zdjęcia powinno robić się aparatem ,ale ja robiłam je telefonem. Początkowo byłam zadowolona, ale teraz chciałbym iść dalej. Dlatego stwierdziłam ,że w tym roku zaiwestuję w coś porządnego! W co? Zobaczysz już niedługo na blogu. A tym czasem ja się z wami żegnam.
Papatki!

P.S. A racji tego że post jest w piątek w sobotę posta już nie będzie.😊

Komentarze

Popularne posty