Uciekające wspomnienia

Hejka! Wiem, że troszeczkę mnie tu nie było. Przepraszam, ale nie było to z mojej winy. Pewnie każdego z was codziennie dotyczy ten problem, ale było to spowodowane po prostu szkołą. Teraz jest okres przedświąteczny, powoli kończy się semestr więc jest mnóstwo sprawdzianów, kartkówek, trzeba poprawiać oceny i tym podobne. Naprawdę ja mam teraz masę tego wszystkiego i  naprawdę mało czasu wolnego, a co dopiero na robienie zdjęć. Więc przepraszam bardzo, ale tak wyszło. Aha, i chciałbym wyjaśnić jeszcze jedną sprawę, to że nie ma zdjęć dzień czy dwa to nie znaczy skończyłam blokowanie! To znaczy że po prostu nie mam czasu żeby robić zdjęcia. A co do zdjęcia, to jest to kolaż z moimi zdjęciami z wakacji. Chyba każdy uczeń lubi wakacje ,ale nie najważniejsze jest w nich to żeby wyjechać za granicę, mieć pięciogwiazdkowy hotel i wydać mnóstwo hajsu. Ważne jest to żeby, spędzić czas z rodziną, być szczęśliwym i po prostu cieszyć z życia, lata i wakacj, i z tego co mamy i dziękować Bogu za to że mamy te wakacje i nieważne czy spędzimy je w Polsce, w domu, czy po drugiej stronie świata, Ważne jest to że jesteśmy zdrowi i szczęśliwi mamy rodzinę. Trzeba po prostu za to dziękować Bogu bo nie każdy ma to szczęście.

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty