Zimowa sesja

WAŻNE! (Piszę to żeby potem nie było potem zdziwienia) Z racji tego ,że dziś pokazuje wam tyle zdjęć w czwartek i najprawdopodobniej w sobotę nie będzie posta!

Hejka! Dziś pokazuję wam definitywnie jedną z największych sesji oraz największą ilość zdjęć w jednym poście, w historii mojego bloga! Szczerze mówiąc najbardziej podoba mi się pierwsze ,piąte i siódme zdjęcie od góry choć moim zdaniem wszystkie są śliczne. Przepraszam was za to ze nie wszystkie zdjęcia są najcudowniejszej jakość ,ale dopiero uczę się obsługiwać mój aparat i nie zawsze wybiorę dobry tryb itp. ,zdecydowałam się na opublikowanie tych zdjęć ponieważ chce wam pokazać to ,co udało mi się wykadrować. Mimo tego mam nadzieje ,że te fotografie podobają wam się tak jak mnie! Acha, i żeby nie było wątpliwości wszystkie zdjęcia zrobiłam sama!



 P.S. Ta osoba w czerwonej kurtce to moja mamusia a ten czarny potwór to mój pies.



Komentarze

  1. Bardzo fajne! Podobają mi się👍

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne zdjęcia :) Gdzie znalazłaś tą rzekę mniej więcej? Też mam niedaleko do tego lasu a chętnie zrobiłabym tam zdjęcia. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty