Ciekawskie@WtOrKi KONIEC

A więc to już ostatnie pięć faktów z tej serii! Ale, myślę że, po całej tej serii możemy stwierdzić jeszce jeden kluczowy fakt - systematyczności to zdecydowanie moja słaba strona. Mam nadzieję że komuś taka odmiana się spodobała. A i jeszcze jedna sprawa-zdjęcia, pojawią się one już niedługo więc się nie martwcie!

1.jestem po kursie pierwszej pomocy i mam sporą wiedzę i umiejętności na ten temat
2.mam mega dziwny i charakterystyczny charakter pisma
3.od najmłodszych lat marzyłam żeby mieć włosy do bioder ,aktualnie trochę mi się to zmieniło kiedy nabrałam trochę wiedzy na tematy włosowe i chciałam zapuścić włosy do łokci
4.i niedawno to marzenie się spełniło - mam długie, ładne, mocne i zadbane włosy dokładnie do łokci!
5.do czwartej klasy lubiłam szkołę, teraz jestem w piątej i nieznosze tej instytucji

Komentarze

Popularne posty