♡50 POST♡

Hejka! Tak, właśnie czytasz 50 post na blogu Przez obiektywy!! Szczerze mówiąc nie wiem jak szybko to zleciało. No nie oszukujmy się 50 post to jest coś! Jest to bardzo ważna i wyjątkowa okazja, dlatego przykro mi, że nie mogłam spełniać mojej wizji na przepiękne zdjęcie które byłoby jej godne, ale takie już życie i nie mamy na to wpływu. Lecz stwierdziłam że przez to nie mogę wam jej nie  zaprezentować, dlatego ją narysowałam. (Przepraszam że ta ilustracja nie jest idealna, ale nie rysuję profesjonalnie). Mimo tego pewnie zastanawiasz się kto jest drugą postacią (Ja jestem tą z długimi włosami i nausznikami). Otóż jest to bardzo ważna osoba w moim życiu, jest to moja najlepsza przyjaciółka ! Jak już mówiłam jest to bardzo ważna okazja, i właśnie z tej okaji dziękuję Ci za to że zawsze można się z tobą pośmiać, że zawsze umiesz mnie rozweselić, że wysłuchujesz moich "życiowych" historii i doradzasz mi , gdyby nie Ty nie było by wielu zdjęć na blogu, to Ty jesteś najwierniejszym czytelnikiem mojego bloga i to ty nabijasz mi pierwsze wyświetlenia, ale, nie to jest najważniejsze, najważniejsze jest to że jesteś przy mnie, a ja przy tobie!
Jowitka poprostu jesteś najlepsza i dziękuję Ci za to!♡😄😍😚👭 Piszę to w tej formie, ponieważ wiem że to czytasz!
A wam, dziękuję za to że wchodzicie na mojego bloga i mam nadzieję że będziecie robić to dalej!
Do zobaczyska jutro.

Komentarze

Popularne posty