Mgła

WARTO WIEDZIEĆ...
Może część z was wie ,ale chciałabym wam powiedzieć ,że jutro są moje 11 urodziny!! Mega się cieszę z tego powodu bo bardzo wyczekiwałam na ten dzień, i z tej okazji jutro również pojawi się post pod którym ( oczywiście jeżeli chcesz ) może się składać mi życzenia.
Hejka! Pewnie trochę zastanawiałeś/aś się nad tym zdjęciem... i jak zrobiłam takie tło? Otóż (tak jak jest w tytule) jest pomogła. Naprawdę nie pamiętam kiedy ostatnio widziałam tak zamglony krajobraz i całkiem mi się spodobał, dlatego stwierdziłam, że szybko złapie za mój aparat i zrobię zdjęcie! To zdjęcie może nie jest idealne ale tego dnia bardzo późno wróciłam ze szkoły i musiałam spieszyć się przed zmrokiem. Więc może nie jest to najlepsze zdjęcie w historii mojego bloga, ale i tak jestem z niego zadowolona!

Komentarze

Popularne posty