Symbol świąt

Hejka! Dziś jest Wigilia! Na początek chciałabym wam złożyć najserdeczniejsze życzenia, życzę wam wszystkim szczęścia, duuuużo zdrowia, dużo radości i uśmiechu, spełnienia marzeń i przede wszystkim szczęśliwych i rodzinnych świąt! A teraz przejdźmy do dzisiejszego zdjęcia. Jestem z niego baaaaaaaardzo zadowolona ponieważ jest cudowne i moim zdaniem spokojnie nadaje się do kalendarza, a ZROBIŁAM JE SAMA! No jest prześliczne i jest jednym z moich ulubionych zdjęć na  tym blogu. Poprostu ciężko mi to ubrać w słowa! Wiem, że pewnie część z was nie uwierzy że JEST TO ZDJĘCIE ZROBIONE PRZE ZE MNIE i kilka miesięcy temu też bym w to nie uwierzyła, ale nabrałam doświadczenia, umiejętności i mam w posiadaniu aparat. Z resztą to jest mój blog i NIGDY NIE WRZUCIŁAM I NIGDY NIE WRZUCĘ  ZDJĘCIA ZROBIONEGO NIE PRZEZEMNIE. No dobrze ja już spadam i idę jeść resztę potraw Wigilijnych i wam też tego życzę!

Komentarze

Popularne posty