książka, kryjówka i ja

po długiej przerwie...
Hejka! Stęskniłam się za Wami, a Wy? Wiem, wiem długo się nie widzieliśmy ! Tak jak mówiłam przez ferie nie było postów. Potrzebowałam przerwy .
Dziś przychodzę do was z dobrą i  złą wiadomością. Zacznijmy od dobrej! A więc POWRACAM ! Na najbliższy czas nieplanuję ŻADNYCH PRZERW , więc morzecie być już spokojni! A teraz ta gorsza ...
WAŻNE!!!!!
OD DZIŚ POSTY BĘDĄ RAZ W TYGODNIU!!!
(Twoja reakcja : ,,Niedość że nic nie wrzuca to jedscze posty raz w tygodniu będą! 😠")
Może powinnam się teraz tłumaczyć dlaczego tak długo mnie nie było, dlaczego posty będą raz w tygodniu itp., ale szczerze mówiąc, nie chce mi się. Wiele razy wam się tłumaczyłam, tym razem musicie obyć się bez tego. A więc posty będą raz w tygodniu ale nie wiem dokładnie w który dzień tygodnia, polecam po prostu wchodzić na bloga albo codziennie, albo w niedzielę, zresztą zrobicie jak będziecie chcieli!

Komentarze

Popularne posty