Cavaliada

Hejka! Witam was dopiero w niedzielę no ,ale cóż 2 sprawdziany w tygodniu i to dwa tygodnie z rzędu wystarczą żeby mieć zajęte każde popołudnie na tygodniu! No ale miałam nie narzekać. Na dziś przygotowałam wam duuuuuuuużo zdjęć! Nie wiem ile jest ich dokładnie ,ale naprawdę sporo. Jak możecie się dowiedzieć się po tytule będzie to sesja z CAVALIADY. Ci ,którzy są ze mną już od dłuższego czasu wiedzą ,że jestem koniarą więc na Cavaliadzie (jak co roku) nie mogło mnie zabraknąć ,ale w tym roku przyszłam z aparatem! 
Prezentuje wam dzisiaj zdjęcia z dwóch konkurencji - skoków przez przeszkody i u jeżdżenia. Nie będę wam teraz dokładnie tłumaczyła na czym te konkurencje polegają ,ale wujek Google na pewno wam to dokładnie wyjaśnij. Starałam się te zdjęcia w miarę pogrupować. Najpierw zobaczycie skoki przez przeszkody ,a potem ujeżdżanie. Obejrzyjcie każde zdjęcie dokładnie ,ponieważ na pierwszy rzut oka wszystkie są identyczne ,ale na każdym jest inny koń w innym momencie! Większość zdjęć  są robione w momencie lotu ,ale moim zdaniem właśnie takie są najbardziej efektowne.
Życzę miłego oglądania i do zobaczenia!


SKOKI



























UJEŻDŻENIE
















A NA KONIEC....








Komentarze

  1. WOW! Ola, dałaś czadu zbyt tymi zdjęciami. Jest ich chyba 39!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. No wiem, wiem ,ale jak mam to żal niewrzucić !

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty