Ciekawskie@WtOrKi 14.03 i 21.03

Na początek...
Jeżeli jeszcze tego nie zrobiłeś/aś to przeczytaj poprzedniego posta! Ponieważ jeżeli tego nie zrobisz niebędziesz miał / miała pojęcia oco chodzi z tym postem.

Hejka! Jak mówiłam rozpoczynamy Ciekawskie@WtOrKi !
Więc lecimy z pierwszymi pięcioma faktami i mnie:

1.urodziny mam 23tego grudnia
2.założyłam tego bloga w ostatni dzień wakacji
3.nie nawadze wody gazowanej, lecz słodkie napoje gazowane wręcz przeciwnie
4.nie lubię Pepsi, ani CocaColi i piję ją tylko wtedy kiedy potrzebuje kofeiny
5.kiedy byłam mała zbiłam szklankę i do teraz mam małą bliznę na policzku
6.przeprowadzałam się raz w życiu
7.obecnie mieszkam w okolicach Lublina
8.uwielbiam babeczki, ale tylko na słodko
9.a moim ulubionymi ciastami są szarlotka i pleśniak (ogólnie ciasta kruche)
10.jestem strasznym niejadkiem i nie lubię pewni z połowy twoich ulubionych potraw

P.S. Pewnie pytasz Ola, czemu jest dziesięć faktów?! Dlatego, że sprawy się trochę skomplikowały i nie było w poprzedni wtorek posta, i twierdziłam , że w tym będzie więcej. Ale oczywiście za tydzień będzie pięć!

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty