New Series; Ciekawskie@WtOrKi!

WAŻNE!!!

Hejka! Tak, tak na moim blogu od dziś jest nowa seria! Pewnie po przeczytaniu tytułu nic Ci nie przychodzi do głowy, a wiec już wyjaśniam...

⇒ post z serii Ciekawskie@WtOrKi będzie się pojawiał w każdy wtorek wieczorem, ⇐
⇒ w każdym z nich poznacie 5 dziwnych, przypadkowych faktów o Mnie!,⇐
⇒ będzie ona trwała przez pięć tygodni, czyli do 11tego kwietnia(łącznie z tym tygodniem)⇐
⇒ przy każdym poście będzie pojawiać się data, w którą wypada dany wtorek,⇐
⇒te posty nie będą zabierały zdjęć⇐

Zapytacie czemu wtorek? W sumie to jest to przypadkowy dzień tygodnia, wybrałam go, ponieważ właśnie w ten dzień mam w miarę wolne popołudnie. Jeżeli sporadycznie post się nie pojawi będzie to spowodowane brakiem czasu i najprawdopodobniej pojawi się on kolejnego dnia. Łącznie poznacie 25 faktów o Mnie! Oczywiście zdjęcia nie zwracając uwagi na tą serie będą pojawiały się raz w tygodniu. Mam nadzieję, że coś innego niż fotografia też Wam się spodoba i ,że będziecie regularnie i z ciekawością odwiedzać moje skromne progi! A więc do jutra!! 😊

Komentarze

Popularne posty