Ciekawskie@WtOrKi

Wiem, wiem, wiem. Schrzaniłam, spieprzłam, zawaliłam i zawiodłam. I tym razem nie będę mówić, że to przez szkołe itp. Bo tym razem to po porostu przezemnie. Przez moje lenistwo, brak systematyczności, i brak konsekwencji do samej siebie. Niewiem ile nie było posta i wolę nie wiedzieć. Ale czasu nie cofne, w końcu jestem tylko człowiekiem. Zrobimy tak, dziś normalnie podam wam to 5 faktów i po prostu przedłużymy czas trwania tej serii.

1.jestem bardzo cienka z ortografii i w jednym zdaniu potrafię popełnić pięć błędów
2.ale mimo tego jestem dobra z polskiego
3.przez cztery lata uczęszczałam na gimnastykę sportową 
4.na śniadanie zawsze, zawsze ale, to ZAWSZE jem płatki z mlekiem (no chyba że niema płatków albo mleka)
5.i też zawsze najpierw wlewam i podgrzewam mleko, a potem wsypuję płatki i totalnie nie rozumiem jak można robić na odwrót

Komentarze

Popularne posty