Majówka 2017

Hejka!Po długiej przerwie w końcu przychodzą do was zdjęcia! Dobra, ja je przyprowadziłam😉.
Jak widzicie po tytule są to zdjęcia z majówki! Miałam to szczęście ,że w tym roku na majówkę wyjeżdżałam ,a dokładnie byłam na Słowacji w Tatrzańskiej Łomnicy ,czyli tak naprawdę po prostu po drugiej (Słowackiej) części Tatr. Na pierwszych zdjęciach widać jeden z najwyższych szczytów Tatr - Łomnica m n. p. m. 2 634. W zasadzie to kiedyś uważano go za najwyższy szczyt ,lecz okazało się ,że jest nim oczywiście Gerlach a, ten szczyt aktualnie jest na drugim miejscu.










 


W drugiej części posta widzimy moją najdłuższą górską wyprawę życia. W obie strony było to ok. 12 km. Dla niektórych jest to mała ,a dla niektórych nie, w każdym bądź razie jak na mnie jest to bardzo dużo choćby dlatego ,że nie przepadam za wycieczkami górskimi. Pewnie pomyślałeś/aś : To po co tam szłaś?! 
Głownie po to żeby udowodnić sobie ,że można. No ,ale wszędzie gdzie idę aparat jest jak woda w lato - NIEZBĘDNY. No to co ,miłego oglądania i do zobaczenia! 






















Komentarze

Popularne posty